دوره طراحی چهره

0(0 امتیازات)

توضیحات

طراحی چهره بخشی از فرایند تصویرسازی در طراحی مانکن است که آموزش کشیدن اجزای صورت نقش مهمی دارد، این مهارت به شما کمک می کند تا طرح نهایی جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر تصویر سازی کنید.اگر میخواهید به یک طراح لباس حرفه‌ای تبدیل شوید؛ باید بدانید طراحی چهره به اندازه طراحی مانکن بخشی مهم و البته جدانشدنی در این صنعت به حساب می‌آید. هیچگاه نمیتوانید مانکن یا فیگوری را بدون چهره ببینید!در این دوره به شما کمک می کنم تا بتوانید چهره زیبایی خلق کنید البته با تکرار و تمرین. طراحی چهره  و اجزای چهره تمام رخ، نیم رخ و سه رخ به همراه طراحی انواع مو و رنگ چهره با مارکر و مداد رنگ آموزش داده شده است.این دوره همیشه در حال بروزرسانیست و شما با توجه به خرید این دوره می توانید از بروز رسانی جدید استفاده کنید.

 

نکته مهم:دوست عزیز دوره تهیه شده فقط جهت استفاده شما که بهای آن را پرداخت کردید می باشد در غیر این صورت اینجانب به هیچ عنوان رضایت نداشته و قانونا استفاده از آن برای شخص دیگر حرام می باشد.

درباره دوره

این دوره در حال حاضر 5 جلسه از مبتدی تا پیشرفته با ریزترین نکات می باشد.زمان آموزش این دوره 3 ماه است و مدت زمان پشتیبانی ۶ ماه به شما عزیزان اختصاص داده می شود. خوشحال میشم در پایان دوره نظرات خود را نسبت به آموزش در قسمت نظرات ثبت کنید.
نمایش بیشتر

برنامه درسی دوره

جلسه اول _ طراحی چهره تمام رخ

  • video
    29:58
  • تمرین
    00:00

جلسه دوم _ طراحی چهره سه رخ

جلسه سوم _ آموزش چهره نیم رخ

جلسه چهارم _ آموزش انواع مو

جلسه پنجم _ آموزش رنگ چهره

جلسه ششم _ لایو چهره

جلسه هفتم _ آموزش چهره روی مانکن

رتبه بندی و بررسی دانشجویان

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است
600,000 تومان