قدم دوم: دوره طراح لباس خلاق پولساز

0(0 امتیازات)

توضیحات

 


مهارت طراحی لباس، ترکیبی از چندین هنر است که از توانایی طراحی اولیه و بسیار ساده آغاز می‌شود و اگر صبر و حوصله و پشتکار لازم را داشته باشید و آموزش ببینید و تمرین کنید در نهایت یک طراح لباس ماهر خواهید شد که قادر است، ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای را وارد دنیای مد کند. دوره طراح لباس خلاق پولساز  یکی از پله‌هاییست که شما را به قله موفقیت می رساند و به شما کمک میکند تا بتوانید تخصص خود را پیدا و از آن پول بسازید. شما راه و رسم اصولی طراحی لباس را قدم به قدم آموزش میبینید که به آن اصول دیزاین میگویند.

در این دوره ، نشست لباس،طراحی بر اساس عیوب اندامی ، رنگ شناسی و انواع لاین های لباس به همراه بیش از 20 تکنیک خلاقیت در لباس به شما آموزش داده می شود و در کنارش کلی بهتون ایده دادم که علایقتون پیدا کنید،در ادامه شما  قادر به آنالیز کالکشن ها می شوید و راه های شناخت ترند ها را می توانید بررسی و در لاین تخصصی خود اجرا کنید.

در پایان این دوره می توانید لاین مورد علاقه و تخصصی خود را پیدا کنید و با آموزش های داده شده شروع به کار کنید و به درامد برسید.در جلسه اخر برای شما عزیزان فیلمی ازصحبت ها و تجربیات افراد که چگونه در این حوزه موفق شدن و چه راه هایی پیمودن ارائه می شود به شما کمک می کند تا مسیر درست را انتخاب کنید.

*این دوره در 3 قدم به شما ارائه شده استکه هر قدم پیشنیاز دوره بعدی است.*

نکته مهم:دوست عزیز دوره تهیه شده فقط جهت استفاده شما که بهای آن را پرداخت کردید می باشد در غیر این صورت اینجانب به هیچ عنوان رضایت نداشته و قانونا استفاده از آن برای شخص دیگر حرام می باشد.

 

*یک خبر خوب*

از زمانیکه اولین قدم را خرید می‌کنید‌، هدیه سایت به شما این است که‌، می‌توانید تا 21روز پس از آن تاریخ‌، قدم دوم را با 36٪ تخفیف خرید نمایید و به همین ترییب‌،

دوباره 21روز  پس از خرید قدم دوم فرصت دارید تا قدم سوم را با  36٪ تخفیف خرید نمایید.

به عبارت دیگر‌، اگر طبق این سیستم پیش بروید، شما فقط اولین قدم را با قیمت اصلی تهیه می‌کنید و می‌توانید در طی این فاصله‌ی زمانی (یعنی تا 21روز پس از خرید هر قدم)‌، قدم بعدی را با تخفیف ویژ‌‌ه‌ی 36٪ خرید نمایید ولی پس از اتمام  این فرصت 21روز‌ه، قدم بعدی‌، فقط با قیمت اصلی ارائه می‌شود.

تخفیف ویژه

قدم اول: دوره طراحی لباس خلاق پولساز

قدم دوم: دوره طراح لباس خلاق پولساز

قدم سوم: دوره طراح لباس خلاق پولساز

درباره دوره

زمان آموزش این دوره 3 ماه است و مدت زمان پشتیبانی ۶ ماه به شما عزیزان اختصاص داده می شود. لطفا پس از پایان دوره نظرات خود را نسبت به سطح و آموزش دوره در قسمت نظرات بیان کنید❤️
نمایش بیشتر

What I will learn?

  • این دوره صفر تا صد اصول طراحی لباس را آموزش میبینید ،حرفه ای که علاقه دارید پیدا و شروع میکنید و پول می سازید

برنامه درسی دوره

جلسه دهم _ آموزش انواع سیلوئت لباس و بدن

  • video
    01:24:25
  • تمرین
    00:00

جلسه یازدهم _ بررسی عیوب بدن

جلسه دوازدهم _ بررسی موقعیت های لباس و آموزش لاین های طراحی لباس

جلسه سیزدهم _ آموزش طراحی لباس برای لاین آقایان

جلسه چهاردهم _ آموزش طراحی لباس لاین کودک

جلسه پانزدهم _ آموزش طراحی لاین کت و جلیقه

جلسه شانزدهم _ آموزش طراحی لاین لباس زیر

جلسه هفدهم _ آموزش فلت پترن و نحوه ارائه کار

جلسه هجدهم _ آموزش طراحی لاین مانتو

رتبه بندی و بررسی دانشجویان

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است
850,000 تومان 2,000,000 تومان